664 277 677
  sklep@arenagry.pl
  0 0,00 zł

Regulamin sklepu www.arenagry.pl

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy www.arenagry.pl dostępny pod adresem www.arenagry.pl (dalej: Sklep) jest własnością Arena Games Sp. z o.o z siedzibą w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 59 lok. 242, 43-600 Jaworzno, NIP 9182163214, REGON 061740577, KRS 0000528370
2. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy
zamawiającym - zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym – zwanym dalej Arena.

§ 2 Zamówienia

1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Arena jednocześnie zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ewentualnych ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.
2. Zamówienie odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie Sklep, poprzez e-mail lub drogą telefoniczną.
3. Do realizacji zamówienia niezbędne jest podanie danych do dostawy w tym imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto oraz e-mail / telefon.
4. Do złożenia zamówienia nie jest konieczna rejestracja.
5. Przyjęcie do realizacji zamówienia odbywa się w sposób następujący:
a) w przypadku zamówień płatnych przez PayU – po otrzymaniu pozytywnej autoryzacji przez system PayU,
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem zwykłym – po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym,
c) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia zamówienia od Klienta,

d) w przypadku płatności punktami – po sfinalizowaniu transakcji.

6. Zamówienie zostaje zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie lub u dostawcy (producenta, dystrybutora). Karta produktu informuję o dostępności towaru. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i podejmie decyzję o sposobie realizacji tj. częściowej realizacji, braku realizacji lub anulowania zamówienia.
7. Jeżeli zamówienie obejmuje towar, który nie jest dostępny Sklep zastrzega sobie prawo do całkowitego anulowania zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie albo drogą e-mail.

8. W przypadku zamówienia gier przed datą ich oficjalnej premiery (pre-order), gra zostanie wysłana maksymalnie w dniu ich oficjalnej premiery do klienta.

§ 3 Digital wersje cyfrowe

1. Sklep oferuje również wersje digital cyfrowe gier na platformach takich jak Steam, Origin, Uplay, Xbox Live, PSN itp.

2. Każda gra oferowana jest jak multilanguage (chyba, że co innego widnieje w opisie na karcie produktu) co oznacza, że w grze dostępny jest co najmniej język angielski oraz istnieje możliwość, iż będzie również dostępny język polski (należy każdorazowo weryfikować poprzez wysłanie zapytania).

3. Zakupiony kod cyfrowy można opłacić wyłącznie za pomocą posiadanych punktów lub za pośrednictwem PayU – jeśli w koszyki znajdować się będą również inne produkty, za które klient będzie chciał zapłacić przelewem tradycyjnym lub za pobraniem, system powiadomi o tym fakcie i skieruje do stworzenia osobnego koszyka na te produkty.

4. Zakupiony kod cyfrowy wysyłany jest automatycznie przez 24h na dobę po zrealizowaniu płatności na podany przez klienta adres mailowy przy rejestracji konta na sklepie internetowym.

5. Zakupiony kod cyfrowy należy aktywować na podanej w karcie produktu platformie (w tym również na stronie producenta). W przypadku braku otrzymania kodu prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny.

6. W przypadku zakupu gier przed ich oficjalną premierą (pre-order), kod zostanie automatycznie wysłany maksymalnie w dniu ich oficjalnej premiery do klienta.

§ 4 Formy płatności

1. Klient może wybrać następujące formy płatności:
a) płatność przy odbiorze – należność pobiera listonosz lub kurier,
b) płatność kartą kredytową lub przelewem – za pośrednictwem serwisu PayU,
c) przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy Sklepu,

d) płatność punktami.
2. Na płatność składa się cena towaru oraz koszt przesyłki.
3. W przypadku gdy Klient nie dokonał płatności w terminie do 3 dni od złożenia zamówienia Sklep uprawniony jest do anulowania zamówienia.

4. Klient może otrzymać w sklepie punkty, za pomocą których może dokonywać zakupów wg. przelicznika 1 punkt = 1 zł. Punkty otrzymuje się wybierając odpowiednią opcje w trakcie dokonywania transakcji skupu i wymiany.

5. Klient może również dokonać częściowej płatności punktami oraz częściowo za pomocą PayU. Klient może w sposób swobodny dysponować zgromadzonymi na koncie punktami, które może wykorzystać na zakup w sklepie jak również dokonać zwrotu na rachunek bankowy (należy uzupełnić dane konta) wg podanego w pkt 4 przelicznika. Przelew bankowy zostanie wykonany do 48h od złożenia żądania w tym zakresie przez klienta.

§ 5 Ceny

1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Informacja o towarach i usługach przedstawiona na stronach Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa. Stanowią one ogłoszenie i informację Sklepu o towarach możliwych do zakupu poprzez złożenie zamówienia przez Klienta, które stanowi ofertę zakupu na stronie Sklepu internetowego oraz sugerowany cennik towarów, które to stanowią zaproszenie do składania ofert w celu zawarcia umowy sprzedaży.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian.

§ 6 Koszty i czas dostawy

1. Przy każdym towarze podana jest informacja o dostępności towaru, czyli przewidywanym czasie realizacji zamówienia. Podany czas jest to okres, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówionych towarów uwzględniając wyłącznie dni robocze.
2. Zamówienia na towary o różnej dostępności wysyłane są po skompletowaniu całego zamówienia, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych, chyba, że Klient poinformuję o częściowej realizacji zamówienia wybranych towarów.
3. Sklep pobiera opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do Klienta, z którą można się zapoznać na stronie Sklepu.
4. Towar można odebrać również osobiście w oddziałach podanych na stronie Sklepu Arena Games Sp. z o.o. po uprzednim skontaktowaniu się telefonicznym lub e-mailowym.

§ 7 Zwroty i reklamacje

1. Wszystkie towary w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są fabrycznie nowe i oryginalne i pochodzą od autoryzowanych polskich dystrybutorów. W ofercie znajdują się również towary oryginalne i używane nabyte w drodze zakupu od Klientów (osób fizycznych, ewentualnie podmiotów gospodarczych).
2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z zakupionego towaru w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w terminie 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta przy czym Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Jeżeli po otrzymaniu towaru o Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Sklepu, Klient powinien odesłać wadliwy towar na adres Sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego uszkodzenia lub innego problemu. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Jeżeli reklamacja okaże się uzasadniona, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy – jeśli jednak okaże się to niemożliwe (w przypadku niedostępności towaru) – Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje inne dostępne w ofercie Sklepu. Jeżeli reklamacja okazała się zasadna koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji w terminie do 2 dni roboczych.
5. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową, przy czym Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi drogą e-mail Sklepu o zaistniałym fakcie.
6. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Sklep zaleca przed odebraniem przesyłki weryfikację czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń (stan taśmy naklejonej na przesyłkę lub innego widocznego uszkodzenia). Jeżeli Klient stwierdzi, iż przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności listonosza lub kuriera sporządzić protokół szkody i skontaktować się ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

§ 8 Ochrona danych osobowych

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych". Zgodnie z przedmiotową ustawą Klient ma prawo do wglądu w swoje dane oraz do ich poprawiania czy wniesienia żądania do zaprzestania ich wykorzystywania.

§ 9 Postanowienia końcowe

1. Informacje znajdujące się na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na Sklepie składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w Karcie Towaru.
2. Moment zawarcia umowy sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.


Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).