664 277 677
  sklep@arenagry.pl
  0 0,00 zł

PYTANIA OGÓLNE

KIEDY OTRZYMAM MOJĄ PACZKĘ?

Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

INTERESUJE MNIE ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIENIA. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE W SKLEPIE ARENA?

Niestety, ze względów logistycznych, odbiór osobisty jest możliwy tylko w naszym sklepie w Jaworznie, gdzie znajduje się magazyn główny. Nie oferujemy możliwości odbioru zamówień w pozostałych sklepach.

CZY JEŚLI ZŁOŻE ZAMÓWIENIE DZISIAJ, TO KIEDY MOGĘ SIĘ SPODZIEWAĆ PACZKI?

Zamówienia są wysyłane najpóźniej następnego od momentu złożenia zamówienia. W praktyce jednak, znaczna większość zamówień złożonych do godzin popołudniowych zostaje skompletowana i wysłana tego samego dnia. Zamówienia złożone w piątek są wysyłane najpóźniej w poniedziałek. Do czasu wysyłki należy doliczyć przybliżony czas doręczenia paczki przez kuriera, na który nie mamy wpływu.

PŁATNOŚCI

JAK MOGĘ ZMIENIĆ METODĘ PŁATNOŚCI Z KARTY / PAYU NA INNĄ, NP. TRADYCYJNY PRZELEW?

Transakcja, w której płatność nie doszła do skutku będzie mieć status „Oczekuje na przelew”. Prosimy wówczas poinformować nas (e-mailem lub telefonicznie), że płatność zostanie dokonana przelewem, a my będziemy oczekiwać wpływu należności.

MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO OPŁACONE TRADYCYJNYM PRZELEWEM. KIEDY WPŁATA ZOSTANIE ZAKSIĘGOWANA I OTRZYMAM ZAMÓWIONY TOWAR?

Długość księgowania przelewu zależy od czasu realizacji transferu między bankami. Zaksięgowane wpłaty są przez nas sprawdzane 2 razy dziennie, po sesjach przelewów przychodzących (11:00 oraz 15:00). Wówczas zmieniamy status zamówienia na PŁATNOŚĆ ZAAKCEPTOWANA i rozpocznie się realizacja wysyłki.

CHCĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE. CZY MUSZĘ PODAWAĆ PRZYCZYNĘ REZYGNACJI?

Nie, podawanie przyczyny rezygnacji z zamówienia nie jest wymagane, jednakże bylibyśmy wdzięczni za informację czy oferta sklepu i proces składania zamówienia spełnił Państwa oczekiwania.

GDZIE ZNAJDĘ NUMER KONTA, NA JAKI MAM DOKONAĆ PRZELEWU ZA ZAMÓWIENIE?

Numer konta do przelewu jest wysyłany w potwierdzeniu zamówienia.

PRODUKTY

INTERESUJE MNIE PRODUKT, KTÓRY JEST NIEDOSTĘPNY. JAK MOGĘ SIĘ DOWIEDZIEĆ KIEDY BĘDZIE DOSTĘPNY?

Jeżeli interesuje Cię produkt, którego aktualnie nie mamy na stanie – skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefoniczną.

MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE, ALE CHCĘ DOKONAĆ W NIM ZMIANY, NP. WYMIENIĆ  PRODUKT, LUB ZMIENIĆ ADRES DOSTAWY. JAK MOGĘ TO ZROBIĆ?

W przypadku chęci dokonania zmiany w złożonym zamówieniu prosimy o PILNY kontakt telefoniczny lub e-mail na adres sklep@arenagry.pl z informacją, jakie zmiany mogą być dokonane.

JESTEM NOWYM KLIENTEM WASZEGO SKLEPU. CZY MOGĘ LICZYĆ NA RABATY?

Nowych klientów zachęcamy do zapoznania się z korzyściami płynącymi z robienia zakupów w ARENA. Warto nadmienić, że zarejestrowani klienci otrzymują punkty lojalnościowe za złożone zamówienia, które mogą wymienić na rabaty przy kolejnych zamówieniach.

PO JAKIM CZASIE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE ZOSTANĄ DOPISANE DO MOJEGO KONTA?

W momencie gdy zamówienie zmieni status na WYSŁANE, punkty lojalnościowe zostaną dopisane do konta klienta.

CZY REJESTRACJA W WASZYM SKLEPIE JEST PŁATNA? Z CZYM SIĘ ONA WIĄŻE?

Rejestracja konta na ARENA jest darmowa i nie wiąże się z żadnymi kosztami, ani obowiązkami. Natomiast, ma wiele zalet, m.in. uczestnictwo w programie lojalnościowym.

MOJE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE ZOSTAŁY WYKORZYSTANE PODCZAS PRZY SKŁADANIU ZAMÓWIENIA. CO SIĘ Z NIMI STANIE GDY ZREZYGNUJĘ Z ZAMÓWIENIA?

Kupon wygenerowany z punktów lojalnościowych przepada, ponieważ został wykorzystany w zamówieniu. Aby odzyskać punkty lojalnościowe, prosimy o kontakt.

REKLAMACJE I ZWROTY

PACZKA TRAFIŁA DO MNIE, ALE W ŚRODKU ZNAJDOWAŁ SIĘ USZKODZONY TOWAR. CO MAM ZROBIĆ?

W przypadku gdy paczka nie posiadała znamion uszkodzenia, a w środku znalazł się uszkodzony produkt prosimy o zapoznanie się z ogólnymi warunkami składania reklamacji, oraz skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta Sklepu Internetowego.

POTRZEBUJĘ POMOCY, A WASZA INFOLINIA JEST WCIĄŻ ZAJĘTA. CO MAM ZROBIĆ?

Z uwagi na obłożenie infolinii mogą wystąpić problemy z nawiązaniem połączenia. W razie gdyby natrafili Państwo na takie trudności, mają Państwo możliwość zasięgnięcia informacji od doradców za pośrednictwem wiadomości e-mail lub przez nasz profil na Facebooku.

ILE CZASU TRWA ZWROT PIENIĘDZY NA MOJE KONTO?

Zgodnie z regulaminem sklepu, zwrot nastąpi 14 dni roboczych, jednakże wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, zwroty dokonywane są bez zbędnej zwłoki.


Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).